9. helmikuuta 2014

Keittiön piristyksiä


 Keittiö sai tällä viikolla pientä piristystä ja jotain uutta. Kuinka sitä ihminen 
voikaan tulla iloiseksi kauniista uusista astioista! Iloa silmälle ja mielelle. 
Tiskipöydälle laitoin koristeeksi nestesaippuaa vanhoihin pulloihin.
Pieniä piristyksiä :)



Tiskiaine kotiuitui myös lattekuppien kanssa. Nämä tulivat minulle hyvän mielen 
sisustuskaupasta DesingWestistä. Siellä on kattava valikoima mm. GG:n astioita, 
nopea ja hyvä palvelu! Oletko löytänyt jo omat suosikkisi 
kevään ihanuuksista?


Greengaten astiat ovat heikkouteni ;) Hurmiossa olen kevään uutuuksiin ihaniin! 
Tähtikuosi ehdoton suosikki. Niin kauniit ja ihananpirteät värit ♡  
Tähtilatet sopivat hyvin noiden raitasten lattejen kanssa yhteen.

 
Tavaroiden mukaan Karin oli myös pakannut kevään kuvaston. Huokaillen olen 
sitä selaillut. Ihanan pirtsakoita värejä ja kuoseja! Jopa minä joka en 
vihreästä tykkää lainkaan olen ihastellut noita herkullisen
vihreitä sävyjä.


 Lauantain iltakaffeille leipasin Leila Lindholmin reseptilla Dumlemuffinsseja. 
Hyviä olivat ja erittäin makeita!



Pääsen tänään kaverin luo kurkkaamaan Me&I uuden malliston.
Pompdeluxin mallistokin julkaistaan pian. Sitä odotan jo kuin kuuta nousevaa ;)

Toivottelen jokaiseen kotiin mukavaa sunnuntain jatkoa

* Yhteistyössä DesingWest

16 kommenttia:

  1. Kauniita yksityiskohtia :) Purkkia , purnukkaa jos jokseen :)


    Ihanaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  2. Ah ja voih, ei muuta voi sanoa! Aivan ihania. Kevät on mahtavaa aikaa paitsi lisääntyvän valon ja lämmön, myös kaikkien ihanien uutuuksien vuoksi! <3 Suloisia päiviä teille!

    VastaaPoista
  3. Voi mitä ihanuuksia sinulla onkaan ♥

    VastaaPoista
  4. Ihania ideoita! Etenkin nuo lasipullot!
    Sinun blogista ja kuvista saa hyviä ideoita.
    Mukavaa sunnuntaipäivää!

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva idea nuo lasipullot. Mä ostin jokin aika sitten Granitista pullon oliiviöljylle ja just pari päivää sitten ajattelin, että aion ostaa pienemmän pullon tiskiaineelle :). Olen myös laittanut pesupulverin ja huuhteluaineen vanhoihin pulloihin.

    Kivaa sunnuntaita.

    VastaaPoista
  6. Ihania uutuuksia, kuin karkkeja nuo latet! Uutukaiset sulautuivat kauniiseen keittiöösi kuin olisivat olleet siellä aina <3

    VastaaPoista
  7. Tajuttoman ihania astioita. Ja kauniin tunnelmalliset kuvat :)
    -Helena ja Blackie Kahden Naisen Loukussa-

    VastaaPoista
  8. Jälleen niin ihania kuvia! <3 GG:n astiat on kyllä superihania <3<3<3

    VastaaPoista
  9. Niin ihania kuvia sulla<3 Gg:n astiat on kyllä niin valloittavan ihania!:)

    VastaaPoista
  10. Oih ja voih, miten kauniit kuvat taas <3

    VastaaPoista
  11. Greengatet <3 Kippokuppihulluus <3 :) Ja ihana kuulla jos täältä saa joitain ideoita ehkä itselleen, se on parasta se!

    VastaaPoista
  12. On ne kyllä ihania ja niin sun köökkiin sopivia <3

    VastaaPoista
  13. Ihanat piristykset! Noi on just niitä arjen ihania pikku iloja!
    Mä olen kattellu kevään uutuuksia, mut vielä en ole hankkinu mitään. Mun suosikit taitaa olla ne harmaa-valkoiset. Vaikka varmaan kaikki GG:t mulle kävis....

    Kivaa alkanutta viikkoa!
    -k-

    VastaaPoista
  14. Piristi kyllä munki mieltä nämä sun kuvat valtavasti. Ihana tuo rautalankakori <3 Mukavaa viikkoa teille! :)

    VastaaPoista
  15. Ihania uutukaisia :) katselin myös ite gg juttuja, mutten vielä ainakaan tilannut!

    VastaaPoista