19. syyskuuta 2014

Mun perjantai


Kyllä meillä on hiljaista! Mummu tahtoi kaikki kolme yökyläilemään
ja lapset oli niin innoissaan! Vaihtovaatteet ja karkkipäivän karkit
pakattiin nopeasti reppuihin ja kiire oli mummulaan. Ihana mummu!
Mulla on siis tiedossa vapaa ilta. Isäntä on lähdössä treenejä
vetään ja katsomaan peliä joten saan olla ihan omassa rauhassa, voi
autuus :)


Vain mä, Fazerin uutuus suklaalevy ja Vain elämää.
Oon niin kovasti jo oottanut tuota sarjaa..siellä on niin huiput tyypit
nyt. Onko muita jotka on odottaneet jo malttamattomana?

Taidan laitella ennen sohvan valtaamista vähän syysjuttuja ulkona.
Kesähuoneesta saa väistyä nyt kaikki kesäjutut pois ja
syksy tulla tilalle.


Mukavaa viikonloppua!

21 kommenttia:

  1. Ihanaa iltaa muruseni, nauti <3

    VastaaPoista
  2. Nautinnollista viikonloppua!
    Meilla ei taida viela ollut sellaista viikonloppua,etta oltais oltu kaksin(vanhin lapsista taytti juuri 15)Oma aiti oli liian kaukana ja anoppi vaikka huippu anoppi onkin ei ottanut lapsia yokylaan.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi harmi juttu tuo :( Toivottavasti sitä osaa olla yhtä isona apuna tulevaisuudessa omille lapsille kun heillä on lapsia mitä mun vanhemmat on olleet <3 Kiitos, samoin teille!

      Poista
  3. Kuulostaa hyvältä tuo sinun perjantai-ilta :)
    Täällä on samat suunnitelmat, vain suklaalevy puuttuu...tosin kerkeisi vielä käydä kaupasta hakemassa ;)

    VastaaPoista
  4. Ihana tunnelma :) Mukavaa perjantaita sinullekin <3

    VastaaPoista
  5. Määki oon oottanu innolla uutta Vain elämää- kautta...

    VastaaPoista
  6. Kiitos murut <3 Teille myös ihanaa iltaa!

    VastaaPoista
  7. En ole aikaisemmista kausista niin kovasti välittänyt, mutta tänä vuonna kiinnostaa kovasti :) mukavaa iltaa!

    VastaaPoista
  8. Vapaa ilta kuulostaa mukavalta. Ja näyttää myös.

    VastaaPoista
  9. Oi, nauti! Ihanaa kun saa sitä ihan omaa aikaa ♥

    VastaaPoista
  10. Vain elämää on ihan must juttu! Aivan huippusarja. Niin vähän tulee mitään kivaa telkusta nykyään.

    Mukavaa ja rauhaisaa perjantai-iltaa

    VastaaPoista
  11. Olen odottanut niin paljon Vain elämää'n alkua! Ja se oli aivan täydellinen! Olen täynnä kylmiä väreitä ja herkistymistä. Sulla ollut vielä kaverina tuo uskomattoman houkutteleva uusi suklaalevy, jota olen haikaillut kaupassa. Omnom!

    VastaaPoista
  12. iIhana ilta sinulla ollut.
    Meillä koko perhe on odottanut Vain elämää uutta kautta kun siellä on niin loistavat ihmiset tänä vuonna. Itse jätin viime kauden väliin.

    VastaaPoista
  13. Mukava ilta! Katsoin myös Vain elämää, kiva kun se taas alkoi ja vielä niin ihanat laulajat:)

    VastaaPoista
  14. Oi että, kuullostaa täydelliseltä! Itse olen yövuorossa, mutta kyllä täälläkin hiljaista ja rauhallista on.. :) Istutettiin syysjutut eilen ulkosalle, ja onpa virkistävää kun ilme taas muuttuu, ja saa poltella kynttilöitä lyhdyissä. <3 Olipa muuten tuo Vain Elämää aivan ihana taas tänäkin vuonna, huippu tyyppejä täynnä. Vihdoinkin joku ohjelma, jota tulee jopa seurattua.. Mutta hei, ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua! Ja syysaurinkoa! <3

    VastaaPoista
  15. Mä odotin myös tuota Vain elämää- sarjaa kovasti- katson enää hyvin vähän telkkaa mutta tämä on nähtävä joka perjantai, ei ollut tosiaan pettymys tämä ensimmäinen osa :) Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  16. Oi mullekki tuota uutuussuklaata!!! ;P kaunista taas.<3

    VastaaPoista
  17. Huh huh saa itkeä, saa nauraa ja mikä hyvän mielen tuoja... Vain Elämää <3

    Ja taas kerran niin kauniita kuvia :)

    VastaaPoista