19. kesäkuuta 2015

Rennoin mielin Juhannuksen viettoon


 Täällä aloitellaan Juhannuksen viettoa rennoin mielin. Suku on tänään
koolla pikkusiskon luona. Helppoa grillattavaa, mansikkakakkua, löylyjä
ulkosaunassa, yhdessä oloa, lasten riemua ja pulloittain limpparia.
Niistä on meidän Juhannus tehty. Olisipa ihana jos joku Juhannus vielä
olisi oma mökki johon kutsua rakkaita juhlimaan. 
Haaveita ihania


Pään painan ruohikolle
ja oion jalkojain.
En jaksa pohdiskella,
mä tahdon olla vain.
Sen viisaammat voi tehdä,
mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut
ja luonnon loiston nään.
Voi leikitellä mielikseen,
voi ottaa jättää paikoilleen
tai olla niin kuin luonnostaan
ja maata vaan.
Mä peikko siihen uskoon jään,
on maailmaa tää minkä nyt mä nään.
- Tove Jansson -




 
Ihanaa, maukasta ja ennenkaikkea
rentouttavaa Juhannusta ystävät 


15 kommenttia:

  1. Hyvää Juhannuksenaikaa myös teille, säästä huolimatta! Tänään lomaillaan, pyhät töissä.

    VastaaPoista
  2. Suloisia juhannushetkiä teille ❤

    VastaaPoista
  3. Ihanat värit kuvissa! <3

    Rentouttavaa Juhannusta sinne! :)

    VastaaPoista
  4. Oikein hyvää juhannusta toivotellaan sinne päin täältä valkoisesta puutalosta! :)

    VastaaPoista
  5. Ihanan tunnelmallisia kuvia. Hyvää juhannusta!

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia :) Hyvää juhannusta!

    VastaaPoista