20. helmikuuta 2020

Hyvä fiilis


Vitsit se on kuulkaa talviloma ihan nurkan takana. Enään yks herätys 
ja sitten viikon loma. Loma tulee ihan joka kerta just oikeeseen aikaan.
Tiiäättekö kun vielä pari viikkoa sitten tuntui, että eipä tässä niinkään
ole loman tarvetta mutta niin se tarve sieltä kuitenkin jälleen tuli.
Ihana valoisa aika kasvaa päivä päivältä, mutta melkosen kiireiset
pari viikkoa on saanut kyllä silmäpussit melkosiks ;) Tuntuu, että
viimeset pari viikkoa oon käynyt lähinnä kääntymässä kotona. Mutta
tiiättekö mulla on ihan valtavan hyvä fiilis kaikesta väsymyksestä
huolimatta, sillä tälle viikolle on mahtunut niin mukavia juttuja.









Ystävä oli juoninut mulle eiliselle yllärin armaan mieheni kanssa,
joka oli todellakin täydellinen yllätys! Kun keskellä viikon
kiireisintä kuskausiltaa ne kuskaukset stoppaakin kuin seinään.
Ja siis mulle oli järjestetty hieronta, skumpat, suklaat ja kaikki!
Maailmanparannusta ystävän kanssa ja saatiin vielä illaksi muutkin
perheenjäsenet saman pöydän ääreen tortilloita syömään, jotka 
tämä äärettömän tärkeä ystävä oli valmistanut. Olen vieläkin niin
otettu tästä, siis yllätys mulle ja ihan täydellinen sellainen <3 Niin
paljon kun itse rakastankaan järjestää pieniä ylläreitä arjen keskelle
niin tuntuihan se toisinkinpäin todella hyvältä. Tänään olen lähes
leijunut rentojen hartioiden kanssa ja päästiinpä vielä työporukan
kanssa katsomaan Kitin ja Samin Se mieletön remppa leffa. 


Nämä on niitä arjen niin iloisia ja ihania piristäjiä! Virtaa tuntuu
riittävän, joten nyt tartun imurinvarteen ja teen viikkosiivoukset, jotta
huomenna on ihana aloittaa loma. Ja voi miten sana loma tuntuukin
aina ihanalta! Lomailetkos sinä?

Ihanaa iltaa!

4 kommenttia: