21. helmikuuta 2013

Tuliaisia

Aurinkoiset moikat!

Ihanaa kun päivät pitenee ja aurinko pilkistelee väliin ai että mä tykkään! Sieltä se kevät tulee ja eipä tässä helmikuuta enään paljoa jäljellä olekkaan.

Muru on reissannu vähä väliä Helsingissä koulutuksilla. Vimppa reissu oli viime viikolla ja jotain tuliaisiakin jokainen perheenjäsen sai. Juu jopa minä :) Aika ihanaa arjen romantiikkaa tämmönen.. osaattekos arvata mitä mä sain? Jotain vaaleanpunaista.. ja sellasta mistä mä tykkään kovasti! Juu ihanat GG:n lattekupposet :)


 Mä rakastan kupeista ehkä eniten tätä pallokuosia! Ja nämä värit passaa niin kivasti yhteen.
 

Meillä alkaa hiihtoloma lähestyä. Mukavaa :)

Teille myös mukavaa viikon jatkoa ja hiihtolomaa keille sellanen on!

24 kommenttia:

  1. Suloisia kuppeja <3 Mistä tuo ihana pyyhe on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on kyllä niin sulosia! Pyyhe on omatekoinen :)

      Poista
  2. Onpa suloisia kuppeja! Minäkin hamuan juuri noita samoja värejä, niin keväisiä! :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat kupit, meiltä löytyy samat. :D On ihan lempparit kyllä! :)

    VastaaPoista
  4. Nuo vaaleanpunaiset puuttuu meiltä vielä :-D Muuten pallo kupit on hyvin kasassa :-) Ja nuo on niin ihanat! :-) Nam!

    VastaaPoista
  5. Ihaia kuppeja ja mitkä värit, oon ihan hurahtannut tohon vaaleanpunaiseen ja harmaaseen :) Vissiin kevättä rinnassa ;)

    VastaaPoista
  6. Ihanuuksia! Hyvin koulutettu murunen ;-)

    VastaaPoista
  7. Voi miten ihanat kupit ja sopii hyvin yhteen noiden beigen väristen kanssa:))

    VastaaPoista
  8. Ite hurahdin myös greengateen nyt ja myös pallokuosisia mukeja löytyy isolla pallolla ja pienellä, tänään kotiutui turkoosi tiskiharja ja beige pilkullinen keittiöpyyhe... huoh. vielä muutama paketti tulossa. Kerään myös muumimukeja että minnelie kaiken laitan, katosta roikkumaan? :)

    VastaaPoista
  9. Kauniit. :)
    Ompas sinulla huomaavainen isäntä, kun on moiset osannut tuoda. :)

    VastaaPoista
  10. Suloiset kupit olet saanut! <3 Hyvin on miehesi osannut ostaa tuliaisia! ;-)
    GreenGaten astiat ovat aivan ihania! <3
    Itse olen tykästynyt Dora white-sarjaan. ;-)

    Aurinkoista viikonloppua Sinulle! :-)

    VastaaPoista
  11. Eikö oo melko hyvin koulutettu muru ;) Hih tämä on kyllä toooodella harvinaista mutta en laittas pahaksi jos ottais tästä uuden tavan :D

    Dora sarja on mun yks suosikki myös! Ja vaaleansiniset joissa pilkkuja toiset suosikit. On ne vain ihania!

    VastaaPoista
  12. Tosi suloiset gg kupit :) "Pallosarja" ja dora on suosikkejani.

    VastaaPoista
  13. Noi kupit on muuten sellaiset, jotka sopii aika moneen makuun. Jopa tämmöiselle ei niin romantikolle. Ja jos jotain hyvää pitää miehen mstkustelusta hakea niin ne tuliaiset ;) Italiasta tulee jopa lapsille vaatteita!

    VastaaPoista
  14. Onpas ne kauniit. Herttaiset oli ensimminen sana mielessäni :)

    VastaaPoista
  15. On nuo vain niin herkullisen näköisiä kuppeja! :)

    VastaaPoista
  16. Voi miten kauniisti tuo beige sopiikin vaaleanpunaisen kannsa yhteen! Minulla on yksi minttu ja yksi vaaleanpunainen ja nyt pitäneet noita beigejä vielä saada:)

    VastaaPoista
  17. Ihanat kupit ja ihana mies!! minulla on myös toi kannu ja pikkukupposet. Rakastan tota pallokuviota. HALUAA LISÄÄ....

    VastaaPoista
  18. Herkullisia värejä!
    Hauskaa hiihtolomaa ja toivotaan ihania keväisiä aurinkopäiviä!

    VastaaPoista
  19. Hei! Tässä uusin lukijasi! Pallokuosilla on kyllä jokin ihmeellinen voima, leikkisä ja samalla kuitenkin ajaton ja tyylikäs! Tervetuloa kurkkimaan myös minun blogiini! http://uuttavanhaalainattua.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  20. Ihanat! Mä kans niin tykkään noista pallokuoseista <3 Että sun mies osaskin löytää hyvät tuliaiset ;)

    Ihanaa ja rentouttavaa lomaa <3

    VastaaPoista