9. maaliskuuta 2019

Juuttilovea


Iltaa! Miten nämä päivät meneekään taas vauhdilla. Oli ihana, kun talvilomalla
ehti kunnolla tänne blogin puolelle ja päivitteleen tiheästi. Kyllä tämä blogihomma
tuntuu edelleen niin mukavalta jutulta, vaikka onhan sitä jo pitkään jatkunutkin.
Mutta tosiaan luppoaika inspiroi paljon enemmän kuvailemana ja postaamaan.
Nyt tietty helpottaa kevään mukana tuoma valo, että aikaa on sillai enemmän vaikka
aikamoista menoa noi illat onkin. Mutta että ikimä arvaa miten meidän päivä alkoi
tänään? Siis meillä paistui ekaa kertaa ikinä omatekoiset karjalanpiirakat eikä
suinkaan mun toimesta. Teinillä oli vissiin jokin hetkellinen mielenhäiriö aamulla,
kun kaiveli kotitalouskirjan esiin ja alkoi hommiin. Olivat eilen köksässä tehneet
karjalanpiirakoita ja olivat olleet niin hyviä. No niin olivat nytkin, nam!



Mä olen ihan lovena (jälleen) juuttiin matskuna sisustusjutuissa! Tilasin näin
ihanan juuttikassin tuossa ennen lomaa, ai että! Juuttimatothan meillä on ollut jo
jonkinaikaa useammassa makkarissa ja koreja myös lisääntyvissä määrin. Oon
myös lovena puhtaisiin perivaatteisiin, joihin on jälleen tänä iltana ihana pujahtaa
saunan jälkeen. Pellavalakanat on mun suosikit ja niin kivat nukkua. Täytyisi
hankkia vielä toiset pellavaiset. Ei enään muissa malttaisi nukkuakkaan.










Mites sun päivä on sujunut? Eikös oo aika ihanaa, kun illalla vielä puol seiskan
maissa on valoisaa. Mä niin nautin noista valoisista hetkistä ja myös siitä, kun
hämärä alkaa laskeutumaan ja sytytän kynttilät tuomaan ihanaa tunnelmaa.

Mitä ihaninta iltaa jokaiselle!


4 kommenttia:

  1. Kiitos aivan ihanasta ja inspiroivasta blogista ❤ Mistä olet ostanut niitä juuttimattoja ja onko ne kovin paksut? Olen muutamasta paikasta tilannut ja palauttanut, koska olen kokenut ne kovin paksuiksi ja hankaliksi pienten lasten kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa ja kiitos Leena, ihana jos blogini antaa inpistä <3 Ellokselta olen tilannut kivat juuttimatot lastenhuoneisiin. Kantsii kurkata :)

      Poista
  2. Sitä ihan hämmästyy ilta illan jälkeen kun valoisaa aikaa riittää aina vaan pidemmälle ja pidemmälle.. Niin hienoa! ❤ Kiva tuo juuttikori.

    VastaaPoista