26. elokuuta 2013

Pirtsakkaa punaista

Moikka!

Vaikka vaaleat sekä pastelliset värit on mun mieleen niin mä tykkään tosi kovasti myös punaisen ja valkoisen yhdistelmästä. Aika jouluinen väri yhdistelmä mun mielestä mutta kivan pirtsakka myös kesästä käyttää.Käytiin eilen taas keräämässä paljon punaposkisia omppuja joten niitä notkuu nyt joka purkissa ja purnukassa. Oon muuten hulluna noihin peltirasioihin, ne on huippu ihania!!
 


Viime arvontapostauksessa aikoja sitten kyselin toiveita postausten suhteen ja silloin toivottiin juttua GG:n astioista joita meidän kotoa löytyy ja aloitetaanpa nyt sitten punaisesta :) Vitsit miten kauan mulla menikään et sain tämän aiheen postattua mutta eikö sitä sanota, että parempi myöhään kun ei millonkaan ;) 


 Mutakakku muffinssit Leila leipoo ohjelman reseptillä oli huippu hyviä. Tein näitä aikuisten illan istujaisiin joita vietettiin jokin aika sitten. Oon muuten ihan koukussa kyseiseen ohjelmaan ;) 


Aika luksusta taas arjen rytmien mukana tämä kun lapset on jo tovin tuhisseet pehkuissaan ja itelle jää ruhtinaalisesti omaa aikaa! Tulee itekki lähettyä ajoissa nukkumaan kun pääsee aiemmin rauhoittumaan. Oikein ihanaa viikon jatkoa teille!!

17 kommenttia:

  1. Tuo väriyhdistelmä on kyllä tavattoman kaunis...niin herkullinen <3

    Minunkin heikkous on peltipurkit...voikoi niitä olla liikaa ;)

    Ihanat kuvat...mä vaan ihastelen ja ihastelen...

    VastaaPoista
  2. Punainen ja valkoinen ihanan raikas yhdistelmä ! Tykkään !
    Leilan ohjelmat on parhaita :)
    Mukavaa Viikkoa !

    VastaaPoista
  3. Leila on kyllä huippu ja koukuttava :) kauniita kuvia! <3

    VastaaPoista
  4. Niin kauniita kuvia taas täällä!
    Ihania nuo GG-astiat ja purnukat...

    VastaaPoista
  5. Täällä toinen Leila addikti ja punaisesta väristä tykkäävä :)
    Mistä sä muuten oot löytänyt (vai tilasitko) nuo tähtikupit?
    Blossomilla ei ainakaan ollu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. blossomil ankaran huono valikoima ainakin meillä. tilasin nii susustus fannylta.

      Poista
  6. Makian näköiset leivokset ja pirteät astiat!

    VastaaPoista
  7. onpa kiva kuulla et muitakin leila faneja. ootteki kukaan tilannut leilan kaupasta?

    VastaaPoista
  8. Oi taas mitä niin kauniita kuvia <3

    VastaaPoista
  9. Everything looks beautiful,I love it!
    Hugs
    Nely

    VastaaPoista
  10. Onpas ihania varsinkin nuo punaiset GG:t! ei minusta yhtään liika jouluisia,vaikka punaisia ovatkin.ja onhan se joulu sieltä tuloillaankin;))
    Käyhän klikkaamassa itsesi blogini lukijaksi:)

    VastaaPoista
  11. Mun mielestä puna-valkoset ei oo mitenkään liian jouluisia. Tykkään punaisesta, se piristää harmaan ja valkoisen keskellä. Mulla on viininpunaiset sohvat ja muutenkin puna-valkoruutua siellä, täällä.
    Ihanat kelit! Niin lämmintä vielä, aika kuluu mattojen pesussa ja iltaisin olen kipaissut vielä mustikkametsäänkin. Mukavia alkusyksyn päiviä sinulle!

    VastaaPoista
  12. Ihania kuvia!:) Mie olen nyt myös tykästynyt tuohon punavalkoiseen kuosiin tänä syksynä, tosin kotoa sitä ei vielä löydy:)

    VastaaPoista
  13. Kiitos Jonna tästä vol.1 postauksesta, mähän tätä aikoja sitten silloin toivoin joten haaveilen että jatkoa luvassa! =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppas hyvä :) Mulla on niin usein tämä ollut mielessä mutta kesä piätellyt niin pihalla jotta nyt oli hyvä aika! Ja jatkoa luvassa ihan pian ;)

      Poista
  14. Oi miten kiva blogi sinulla on! Löysin tänne vasta äsken, mutta tulen lukemaan varmasti uudestaankin :) Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista