15. kesäkuuta 2020

Oi ihanat omenankukat!


Oi ihanat omenankukat on todellakin tämän postauksen aiheena. Postaus
 täyttyy omenankukkien tuoksusta ja noista niin satumaisen kauniista kukista.
Viime vuonna puuhun tuli vain muutama kukka, mutta tänä vuonna se on
niin täynnä kukkia ettei yhtään enemää mahtuisi. Kesätuuli kuljettaa
ihanaa tuoksua ympäri pihaa. Voi kauneus sentään ei voi kuin huokailla.











 Tänään on ollut ihan ihmeellinen päivä. Mulla ei juuri koskaan ole
pääkipua, mutta tänään se iski heti puolen päivän jälkeen töissä. Kotiin
pyöräily oli yhtä tuskaa, sillä jokainen töyssy tuntui niin kovaa päässä.
Särkylääkesatsi ja pötköttelyt varjossa terdellä teki terää ja nyt se on onneksi
poissa. Siis mä nukahdin terdelle päikkäreille ja heräsin siihen, kun aloin
kuorsaamaan :D Tai mistä sitä tietää kuinka kauan mä siinnä kuorsasin ja
hauskuutin naapureita ;) En muuten muista koska viimeks oon nukkunut
päikkärit! Oon ollut aina huono nukkumaan päivällä. 

Täällä on ollut ihanan lämmin, mutta aurinko meni pilveen. Silti
tarkenee ja se on kyllä huippua se! Ja hei 3 herätystä enään lomaan.. se
vasta huippua onkin! Mukavaa viikon jatkoa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti