25. lokakuuta 2019

Mun hetki


Nyt on juuri niin perjantaifiilis kun vain voi olla. Arjen häsellykset niin koulun
kakkumyyjäisten leipomuksineen, kehityskeskusteluineen ja työn sekä
koulun osalta on selätetty. Kokkailut ja siitä syntyneet sotkut siivottu, villasukat 
ja lököhousut vedetty jalkaan. Olis paljon tehtävää, mutta perjantai-illalle
en kaipaa yhtään mitään sen kummempaa ja ihan kaikki ei pakolliset touhut
saa jäädä. Perjantai-ilta on saatava ottaa rennosti. Pihalla haravointi odottaisi
ja sypressitkin on vielä istuttamatta. Ne mun piti tehdä jo viime viikonloppuna.
Mutta tänään mä en tee mitään. Muutakuin rentoudun, nyt on mun oma
hetki. Se hyvinvoinnin hetki, josta kirjoittelin eilisessä postauksessa. Joku
aika sitten isäntä ja lapset lähti peliin. Tänään olisi ollut pienemmän pojan
joukkue-esittely siellä myös, mutta kun ei ollut ihan pakko lähteä niin
mä olin hieman itsekäs. Nyt on pakko saada huilia ilta. Ja tämmöistä oloa
ihan omassa seurassa kaipaa aina ajoittain ja pitäis suoda ihan jokaiselle.
Hieman ehkä itsekästä, mutta hyvällä tavalla. Muu perhe rentoutuu pelissä
ja minä yksin kotona. Sosiaalinen työ kun on niin kaipaa hiljaisuutta.












 Koti täyttyy kynttilöiden valosta ja ihan ihan hiljaisella kuuntelen jouluista
pianomusiikkia. Ai miten rauhoittavaa. Ajattelin pitkästä aikaa selailla Pinterestiä
ja ihan vähän jo joulufiilistellä. Ottaa omaa aikaa, antaa omien ajatusten 
virrata ja akkujen latautua. Teehän sinäkin niin. Sitten taas jaksaa. Meillä
on huomenna kotiturnaus, jossa meneekin pitkä tovi. Mukavaa sekin!

Rentouttavaa iltaa!

2 kommenttia: